sobota, 31 stycznia 2015

Liebster Blog Award

Hej wam <3 tak to ja, ale niestety jeszcze bez rozdziału. Ogólnie ne bawię się w takie rzeczy, ale teraz naszła mnie ochota bo wszystko lepsze niż czytanie szkolnej lektury, prawda?
Dostałam aż dwie nominacje, co mnie zaskoczyło, oczywiście pozytywnie, więc chciałbym podziękować z całego serduszka Moham Omar i Repesco za taka niespodziankę! DZIĘKUJĘ ^^

Hmm z tego co wiem (a wiem niewiele) muszę zapoznać was z zasadami, a więc uwaga:
Nominację do Liebster Blog Award dostaje się od bloggera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Przyznawana jest dla blogów o nielicznej liczbie wyświetleń, co daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nominacji należy odpowiedzieć na 11 otrzymanych od nominującego pytań, a następnie nominuje się 11 osób i zadaje im kolejne 11 pytań. Oczywiście nie nominujemy osoby, która nas nominowała.

Odpowiedzi na pytania Repesso:

1. Jaka jest Twoja ulubiona postać z Harrego Pottera i dlaczego to właśnie ona Cię urzekła

Ulubiona postać, Matko Święta! a musi być jedna? Trudny wybór nie nie może być jedna! Uwielbiam tytułowego Harry'ego, Huncwotów i Lily (choć jest o nich tak mało w książce to naprawdę, naprawdę oni mnie urzekli) no i wgl kocham wszystkich.Tak sobie myślę skoro wszyscy za jednego jeden za wszystkich to wszyscy mogą być jednym i niech też tak też będzie!

2. Czy uprawiasz sport i dlaczego? (Jeżeli nie też trzeba napisać dlaczego)

Jasne, że tak! Sport to ja kocham całą sobą. Dlaczego? Jest wiele powodów. Po pierwsze wiąże z nim swoja przyszłość; może nie zostanę zawodową siatkarką, tenisistką czy pływaczką, bo już na to za późno i stan zdrowia nie pozwala, ale w przyszłości w moim życiu zawodowym, które pewnie nie długo zwali mnie z nóg bo pojawi się tak nagle sport będzie na piedestale. Zostanę dziennikarką sportową bądź psychologiem sportu jeszcze zobaczymy. A po drugie dzięki sportowi czuje, że żyje i jestem szczęśliwa, a to chyba właśnie o to chodzi prawda?

3. Jeżeli mogłabyś wprowadzić poprawki w książkach o przygodach Harrego Pottera, co byś w nich zmieniła?

Nie uśmierciłabym Syriusza ;(
to tak cholernie bolało jak Harry stracił ostatnią osobę z rodziny to było takie nie fair (zupełnie jak zwycięstwo Kataru z Polską na MŚ w piłce ręcznej ~ przepraszam, musiałam to napisać)

4. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka

Nie mam takiej. Zupełnie jak ulubionego filmu czy zespołu. Ale bardzo lubię Simple Plan- welcome to my life <3

5. Jaki jest Twój ulubiony serial i jak zachęciłbyś / zachęciłabyś mnie do jego obejrzenia?

Nie oglądam seriali bo zwyczajnie nie mam na to czasu. Liceum, mieszkanie w intracie, prowadzenie bloga robi swoje.

6. Jaka jest Twoja najlepsza przygoda jaką przeżyłaś ze swoimi przyjaciółmi?

Ogólnie to wierzę, ze wszystko co najlepsze jeszcze przed mną, ale jakbym miała postawić mur i odgrodzić jedną część życia od drugiej to chyba wybrałabym wypad z kolegą do kumpeli, która chodzi ze mną do klasy, ale mieszka 100km ode mnie i ciężko z dojazdem. Pojechaliśmy tam zabawnie spędziliśmy cały dzień, rozwaliłam telefon i takie tam o 19 mieliśmy autobus powrotny...który nie przyjechał no i cóż moja kumpela miała gości na noc bo następnego już nie autobusu było! Nic niezwykłego, ale lubię to wspomnienie.

7. Jeżeli mogłabyś wybrać jedno miejsce na świecie, żeby przeżyć w nim weekend swoich marzeń, gdzie byś się wybrała? Dlaczego?

Kocham sport a w szczególności piłkę nożną więc to musiałoby być miejsce z nią związane. Na pewno Hiszpania bo kocham Hiszpanów, ich podejście do życia, sposób bycia temperament...
Z racji, że moim ulubionym klubem jest Real Madryt chyba właśnie z tego powodu powinnam wybrać stolicę słonecznej Hiszpanii, ale tego nie zrobię. Wybieram Barcelonę, a co mi tam! Mogłabym przespacerować się najpiękniejszą ulicą świata zwiedzić stadion i pójść na Gran Derbi w białej koszulce wspierając swoich. Nie jestem pseudokibicem czy kibolem i lubię naprawdę dobry football więc na pewno byłby to świetny weekend, a no i chciałabym go spędzić z moja jeszcze niepoznaną miłością.

8. Jaka była najbardziej szalona rzecz jaką zrobiłeś/zrobiłaś w swoim życiu?

O rany, to pytanie nie do mnie chyba (?) bo szalone rzeczy robię ciągle tylko ja to odbieram inaczej niż inni cóż bywa i tak, ale na pewno szalone wakacje spędziłam parę lat temu u kuzyna wtedy to się działo. Może nie jest to bezpośrednia odpowiedź na twoje pytanie, ale inaczej nie umiem.



Pytania od Moham Omar:

1. Ile mniej więcej zajmuje Ci napisanie porządnego rozdziału?

To zależy czy mam przypływ weny i chęci. Licząc z pisaniem, poprawieniem błędów, dodawaniem gdzie, nie gdzie poprawek to 2-3 dni po godzinie, dwie. Kiedyś pisałam raz w tygodniu, w niedzielę ale to był zły pomysł bo nie można zmuszać się to pisania w określonym czasie.

2. Kochasz pisać?

Gdybym nie kochała nie pisałabym, bo skoro by mnie to nie cieszyło to po co?

3. Czy twoi znajomi wiedzą o twoim pisaniu, wspomagają cie?

Mało osób wie, bo tak się czuje swobodniej, ale ci co wiedzą owszem wspomagają bo we mnie wierzą.

4. O jakich porach piszesz?

Tylko i wyłącznie w nocy, mam czysty umysł i spokój wokół siebie.

5. Jakie są twoje pozostałe zainteresowani?
Sport, sportowcy, Hiszpania, książki :D

6. Ulubiony bohater z Harry;ego Pottera?
Już było ^^

7. Którą część HP kochasz i dlaczego?

O jejku ja kocham cały cykl! od I aż do VII. Ale ulubiona hmm kocham V ale nie pytaj dlaczego, bo sama nie wiem.


O już koniec pytać jaka szkoda! Nie pojawiło się pytanie na, które liczyłam, więc sama je sobie zadam a co mi tam :D
Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?

Hm wiesz to długa historia. Najpierw oczywiście przeczytałam całego HP i obejrzałam wszystkie filmy. Wątek Lily i Jamesa od razu mnie urzekł. Zaczęłam szperać w sieci znalazłam baaaardzo dużo blogów o tej tematyce niestety żaden nie był skończony. Jedno opowiadanie szczególnie mi się spodobało, ale jak już długo nie było nowego rozdziały napisałam do autorki. Zaczęłyśmy pisać ze sobą, dużo. Żadna nawet nie wiedziała jak druga ma na imię, ale to nie było wtedy ważne. Poczułam jakąś nieodpartą chęć napisania swojej historii tej pary, ale bałam się, nie wiedziałam jak dodać szablon no w skrócie robić wszystko co związane z blogowaniem. Ona była przy mnie, wierzyła we mnie i w końcu powstał ten blog, ta historia. Już dwa lata istnieje a nieco ponad dwa lata trwa moja przyjaźń z Jolką<3 O w sumie jednak nie taka długa historia.

Nominuję:
1. W imię wolności...
2. Historia Panny Evans i natrętnego Pottera
3. Hogwart oczami Kate
4. Lily&Scorpius
5. Zetknął nas los a może przypadek?
Moje pytania:
1. Opowiadania o jakiej tematyce lubisz najbardziej?
2. Lubisz sport? Jeśli tak to jaka jest twoja ulubiona dyscyplina?
3. Skąd czerpiesz inspirację do pisania?
4. Jak zaczęła się twoja przygoda z blogowaniem?
5. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
6. Chciałbyś/ chciałabyś napisać książkę?
7. O czym marzysz?
8. Ulubione książki/serie (max 3)?
9. Co lubisz w sobie najbardziej?
10. Jak dałbyś/dałabyś na imię swojej córce?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz